Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@decoraz..nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Het volgende internetadres wordt automatisch geopend:

Onze topmerken

Inschrijven voor de nieuwsbrief



Aanmelden

Informatie

Decoraz

Kvk nr: 68943997

BTW nr. NL001713573B43

Adres: Jacob Catslaan 59, 
2902AG Capelle aan den IJssel

Over ons

Bij Decoraz ben je aan het goede adres voor de allerleukste meubels, kleinmeubelen en woonaccessoires. Ons assortiment is uniek en garantie voor meer anbiance in elke ruimte van uw huis. Wij onderscheiden ons door service en originele artikelen. Neem gerust met ons contact op!

Contact

E-mail: info@decoraz.nl

Telefoonnummer: 06-51932605

Contactpersoon: Vilmar den Heijer

Alle bedragen zijn inclusief btw - Powered by CCV Shop software webshop

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies